Convivencia restaurativa : Aprender a convivir y a construir entornos de aprendizaje seguros / de Vicente Abad, Juan
por de Vicente Abad, Juan; Calvo, Violeta.
Tipo: LibroSeries: Biblioteca jacobea.Editor: Madrid : SM , 2021 Edición: 1ª.Descrición: 310 p. ; 24 cm.ISBN: 9788413922218.Materia(s): Inquisición -- Europa | Pedagoxía | Educación | ConvivenciaResumo: A escola debe ensinar a convivir e debe facelo dun xeito programado, sistemático e explícita. Pensar na convivencia en termos de aprendizaxe consiste en definir qué competencias queremos que adquira o alumnado, cómo conseguilo e de qué xeito avalialo. O sistema educativo expulsa ao alumnado que non se relaciona de xeito adecuado. Iso supón un fracaso tanto para os excluidos como para quenes permanecen, xa que ningún aprende a superar os conflictos a a vivir en armonía. Cando concebimos a convivencia desde a lóxica restaurativa conectámola coa equidade. As prácticas restaurativas son eficaces para cohesionar grupos, comunicarnos de xeito eficaz, resolver desacordos e construir comunidade.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Eduardo Pondal Sala préstamo | 37 VIC con | 1 | Dispoñible | CED026000015798 |
|
A escola debe ensinar a convivir e debe facelo dun xeito programado, sistemático e explícita. Pensar na convivencia en termos de aprendizaxe consiste en definir qué competencias queremos que adquira o alumnado, cómo conseguilo e de qué xeito avalialo. O sistema educativo expulsa ao alumnado que non se relaciona de xeito adecuado. Iso supón un fracaso tanto para os excluidos como para quenes permanecen, xa que ningún aprende a superar os conflictos a a vivir en armonía.
Cando concebimos a convivencia desde a lóxica restaurativa conectámola coa equidade. As prácticas restaurativas son eficaces para cohesionar grupos, comunicarnos de xeito eficaz, resolver desacordos e construir comunidade.