000 | 01752nam a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
001 | 1980218 | ||
003 | CED026 | ||
005 | 20250411091354.0 | ||
008 | 210419s2021 sp e 000 0 spa d | ||
017 | _aB 5263-2021 | ||
020 | _a9788417623821 | ||
040 |
_aBPV _dBPC _dBPS _dCED026 |
||
041 | 0 | _aspa | |
080 |
_22015 _a17 |
||
080 | _2364.2-055.2 | ||
100 | 1 |
_aCamps, Victoria ( _d1941-) _eaut _970115 |
|
245 | 1 | 0 |
_aTiempo de cuidados _b: otra forma de estar en el mundo _c/ Victoria Camps |
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aBarcelona _b: Arpa _c, 2021 |
||
300 |
_a205 p. _c; 22 cm |
||
490 | 1 |
_a(Arpa _v; 115) |
|
520 | 3 | _aA ética do coidado converteuse nun tema central e perentorio por mor da pandemia da covid-19. Un virus obrigounos a aceptar limitacións que nunca imaxinásemos, fíxonos un pouco menos arrogantes e seguros de nós mesmos. No ámbito da teoría, esta toma de conciencia debería conducir a un cambio de paradigma ou de marco mental, capaz de equilibrar razón e sentimento, no exercicio da tan manoseada «intelixencia emocional», cuxas achegas prácticas non sempre son evidentes. Hai que recoñecer que existe un dereito para ser coidado e un deber de coidar que non admite excepcións, que afecta a todo o mundo e cuxa responsabilidade ha de ser asumida individual e colectivamente. Tempo de coidados proponse acalar as voces que aínda se resisten a colocar o coidado nun lugar prominente, contrapoñéndoo á xustiza. | |
650 | 7 |
_aÉtica _97923 |
|
650 | 7 |
_aÉtica do coidado _9225969 |
|
650 | 4 |
_aCuidados - _xAspectos sociales _970116 |
|
650 | 7 |
_aCoidados - _xAspectos sociais _970117 |
|
650 | 7 |
_aSSC _9253630 |
|
830 | 0 |
_aFilosofía (Arpa) _970118 |
|
852 | _aCED026 |